اس ام اس عاشقانه
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه


 


(فرستنده : **۰۹۳۹۰۹۸۹۲)
خدایا در فراغ دوست بگیر از من دنیا را / اگر بی عشق او باشم نبینم صبح فردا را .
 
(فرستنده : **۰۹۳۶۱۹۱۴۸)
هنوز ریشه ی زاییده در بهار منی / به باغ عشق گل سرخ ، اعتبار منی / شب و غروب و کف و باد و موج می میرند / تو ای کرانه ی آرام ، ماندگار منی .

 
(فرستنده : فرشته از بجنورد)
فکر نکن توی دنیا تنهایی ! بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی .
 
(فرستنده : شادی)
اگر عشقت مرا باور نمی کرد / دلم عمری به پایت سر نمی کرد / چه می شد عاقبت پروانه ها را / غرور شمع خاکستر نمی کرد .

 
(فرستنده : محمدحسین سرداری از زرند)
روی هر سینه سری گریه کند وقت وداع / سر من وقت وداع گوشه ی دیوار گریست .
 
(فرستنده : **۰۹۳۶۰۰۷۵۶)
نزدیکترین رفیق بهت اونیه که از دورترین فاصله همیشه به فکرته !

 
(فرستنده : فرهاد از اردبیل) تقدیم به فریبا .
گفتمش نقاش را ، نقشی بکش از معرفت / با قلم نقش تو را ، با وسعت دریا کشید .
 
(فرستنده : سیامک از خوی)
هنرم بود که هرگز نشوم یار کسی / تا که رخسار تو دیدم ، هنرم باطل گشت .

 
(فرستنده : محمدرضا) تقدیم به محدثه .
قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض / یک طرف خاطره ها ، یک طرف فاصله ها / در همه آوازها حرف آخر زیباست / آخرین حرف تو چیست تا به آن تکیه کنم / حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست .
 
(فرستنده : **۰۹۱۶۹۹۶۱۰) تقدیم به امین .
یه قطره انداختم توی دریا ، تا زمانی که پیداش کنی دوستت دارم .





(فرستنده : نازی)
با من امروز زندگی کن ای عزیز همسفر / بگذر از دیروز و فردا بی دریغ و بی اگر / شاید امروز تا به فردا زندگی مهلت نداد / این قطار بی توقف لحظه ای فرصت نداد .
 
(فرستنده : نوید رشیدی از سنندج)
گویند ضریح چشم تو صد معجزه دارد / ای کاش من زائر چشمان تو بودم .

 
(فرستنده : انتظار از قم)
اگر در خواب میدیدم غم روز جدایی را / به دل هرگز نمیدادم خیال آشنایی را .
 
(فرستنده : هادی دست گشوده)
قلب من فرش پای کسانی ست که هرازگاهی یادی از ما میکنن !

 
(فرستنده : امیرحسین از همدان)
گفتی که بیا و از وفایت بگذر / از لهجه ی بی وفاییت رنجیدم / گفتم که بهانه ات برایم کافیست / معنای لطیف عشق را فهمیدم .
 
(فرستنده : **۰۹۳۸۸۲۵۶۳)
هرچه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم / سینه میگوید که من تنگ آمدم ، فریاد کن .

 
(فرستنده : محمد از قم)
گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس / شیرها خاطرشان هست که آهوی منی .
 
(فرستنده : الهام) تقدیم به مجتبی .
تو مغازه ی قلبم تنها گلی هستی که روش نوشتم دست نزنید ، فروشی نیست !

 
(فرستنده : **۰۹۳۵۲۱۶۹۹)
گفتم از من مطلب دیده ی گریان تر از این / دل خونین تر و مجنون تر و ویران تر از این / گفت گرچه دلت خانه به دوش است ولی / دوست دارم که شود بی سروسامان تر از این .
 
(فرستنده : الهام) تقدیم به مجتبی .
از خدا چیزی را برایت خواستارم که جز خدا در باور هیچ کس نگنجد .






(فرستنده : عماد) تقدیم به عزیز دلم زینب .
پاکترین هوای دنیا هوایی است که در وجود ماست ! چرا که هر لحظه دلمان هوای هم را میکند .
 
(فرستنده : نواب جمشیدی از شیراز)
ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من /  بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من .

 
(فرستنده : نواب جمشیدی از شیراز)
اگهی فوری : به یک آغوش گرم برای فراموش کردن سرمای زندگی نیازمندیم !
 
(فرستنده : امیرحسین از همدان)
عشق آواز قشنگی ست که خدا می داند / سرنوشتی که مرا با تو به خود می خواند / گرچه از خویش گریزم به تو نزدیک شوم / گوش کن قلب من از دور تو را می خواند .

 
(فرستنده : بهجت از مشهد)
تو را از بی مثالی دوست دارم / تو را از بس زلالی دوست دارم / اگرچه شاخه ای از گل ندارم / تو را با دست خالی دوست دارم .
 
(فرستنده : **۰۹۳۹۵۲۳۱۸)
من به یادت آه را بر روی غم حک میکنم تا بدانی انتظار دوست یعنی اوج عشق .

 
(فرستنده : **۰۹۱۰۲۱۲۲۴)
خوب من ، کاش از این فاصله حس می کردی ، لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند .
 
(فرستنده : امیرحسین از همدان)
رو به قبله می نشینم ، خسته با حالی عجیب / از ته دل می نویسم ، انت فی قلبی عزیز .

 
(فرستنده : نواب جمشیدی از شیراز)
از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم / خود را به دست شاید و اما سپرده ایم / بشمار لحظه  لحظه ی عمر گذشته را / هرچند سال بود همانقدر مرده ایم .
 
(فرستنده : نواب جمشیدی از شیراز)
با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند ، انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است ، برای رسیدن به تو .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 299
بازدید ماه : 290
بازدید کل : 703182
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما